sv. Pavel ~ Sadovi duha in dela mesa

naslednji odstavek je ravno tako velikokrat citiran, tudi izven (strogo) krščanskih krogov, npr. E.Haich.

sv. Pavel, Pismo Galačanom, 5,16-26; ‘Sadovi duha in dela mesa’:
(http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=gal+5&id3=1&pos=0&set=6&l=sl&idp0=4&idp1=8&idp2=39)

16 Pravim torej: Dajte se voditi duhu in nikar ne strezite poželenju mesa. 17 Zakaj meso si želi, kar je zoper duha, duh pa, kar je zoper meso. Ta dva si namreč medsebojno nasprotujeta, tako da ne delate tega, kar bi hoteli. 18 Toda če se daste voditi duhu, niste pod postavo. 19 Sicer pa so dela mesa znana. To so: nečistovanje, nesramnost, razuzdanost, 20 malikovanje, čaranje, sovraštvo, prepirljivost, ljubosumnost, jeza, častihlepnost, razprtije, strankarstvo, 21 nevoščljivost, pijančevanje, žretje in kar je še takega. Glede tega vas vnaprej opozarjam, kakor sem vas že opozoril: tisti, ki počenjajo takšne stvari, ne bodo podedovali božjega kraljestva.
22 Sad duha pa je: ljubezen, veselje, mir, potrpežljivost, blágost, dobrotljivost, zvestoba, 23 krotkost, samoobvladanje. Zoper te stvari ni postave. 24 Tisti, ki so Kristusovi, so križali svoje meso s strastmi in poželenji vred. 25 Če živimo iz duha, tudi delajmo po duhu. 26 Nikar ne iščimo prazne slave s tem, da drug drugega izzivamo in drug drugemu zavidamo.

mentalna vadba: Dual n-back

beta verzija
 

Načeloma nisem pristaš takšnih in podobnih “umetnih” metod, so mi ljubše naravne, kot so: qi-gong, joga, meditacija, molitev, stik z naravo, etično življenje,… ampak ta test zgleda precej v redu.

Test oz. vaja/vadba, mentalni trening (prvotna verzija leta 1958, tn-back, Wayne Kirchner) je namenjen povečanju koncentracije, spomina in kot je pokazala raziskava leta 2010 [1], tudi IQja. Npr. 25 minut na dan, 1 mesec (brez vikendov), in IQ se je povečal za nekaj točk.

Obstaja več verzij tega testa, večinoma online, nekatere pa tudi z možnostjo downloada, npr. ‘brainworkshop.net/download.html’

dual_n-back--brainworkshop484

Dual, dvojni test, ker je HKRATI vizualno in auditorno/slušno. V seriji slišimo 24 (pri tem programu) črk in hkrati se pojavi moder kvadratek v enem izmed 9ih polj. Npr. sosledje črk (zvočno) je (hkrati se pojavljajo tudi modri kvadratki v posameznih poljih):
“K L H H T R H K L K L Q K L K H Q K H H S L S H”
in sedaj, pri začetni stopnji, “2-back test”, torej DVE (2) nazaj, moramo pritisniti tipko “L” na tipkovnici (tako je nastavljeno pri tem programu (brainworkshop)), takrat ko slišimo črko, ki se je pojavila dva koraka nazaj. Torej v našem zaporedju so to črke označene z odebeljenim slogom:
“K L H H T R H K L K L Q K L K H Q K H H S L S H”
(‘K’ se je pojavil na 8. mestu, zato je ‘K’ na 10. mestu pravilna izbira;; ‘L’ na 9., zato ujemanje ‘L’ na 11. mestu,..). Enkrat je več vizualnih, drugič slušnih ujemanj; vizualno in slušno sta medsebojno NEODVISNA.

2-back, 2-nazaj, je začetna stopnja, in ko je vaditelj (tisti, ki vadi) dovolj dober (uspešnost nad 80%), (lahko) gre naprej na “3-nazaj” in tako naprej, celo do 8, 9,.. Na primer. …
 

** gledal predavanja o psihologiji (MIT OpenCourseWare, PSYchology, 9.00SC, Fall 2011, Lecture 14, Intelligence, https://youtu.be/bihrpOS0qtY?list=PL44ABC9278E2EE706 (omenjeno pri 31min 24sec)) in je bila omenjena ta vadba in raziskava [1]; zanimivo predvsem to, kako ne videz nepomembna vaja vpliva na vsa ostala področja, tudi na IQ, za katerega je dolgo veljalo, da tekom življenja, od 10/11/12-tega leta naprej, ostaja nespremenjen
** [1] http://www.pnas.org/content/early/2011/06/03/1103228108.abstract
avtorji: Susanne M. Jaeggi, Martin Buschkuehl, John Jonides in Priti Shah
** Dual N-Back FAQ http://www.gwern.net/DNB%20FAQ
 

Albert Einstein ~ Uspeh: delo, igra, držati jezik za zobmi

"Če A pomeni uspeh v življenju, potem A = x + y + z. Delo je x, igra je y, in z je držanje jezika za zobmi."

“If A is success in life, then A = x + y + z.
Work is x, play is y and z is keeping your mouth shut.”
(Said to Samuel J Woolf, Berlin, Summer 1929.)

* Delo, to je jasno vsem. No, vsaj do nedavnega, do prihoda instant filozofije, je bilo. Pa vendar, ne preveč, npr. ‘Mirobljubni bojevnik’

* Igra, radovednost,.. Kot zanimivost: delfini so ene od najbolj intelegentnih živali, ravno tako so pa eni od bolj igrivih in domiselnih bitij (tudi ko odrastejo). Glej npr. Ocean Giants, Deep Thinkers (BBC, 2011).

* Držati jezik za zobmi, biti tiho, “ne dajati psom tega kar je sveto” oz. “svinjam ne mečite svojih biserov”,..

* lahko bi še dodali:
** etičnost, počasna pot, pot služenja, namesto pot slave: “Ne prizadevajte si, da postanete človek uspeha, ampak raje si prizadevajte, da postanete človek vrednosti.” (“Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value.”)
** svoboda: “Vse kar je resnično veličastno in navdihujoče, je bilo ustvarjeno s strani posameznika, ki je imel možnost delati v svobodi.” (“Everything which is really great and inspiring is created by the individual who can labour in freedom.”)
** domišljija, sposobnost imaginacijeĆ/vizualizacije: “V meni je dovolj umetnika, da brez zadržkov uporabim svojo domišljijo. Domišljija je pomembnejša od znanja. Znanje je omejeno. Domišljija zaobjame celoten svet.” (“I am enough of an artist to draw freely upon my imagination. Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.”) N. Tesla in Nassim Haramein bi se prav tako strinjala, da je pomembna sposobnost ‘notranjega videnja’.
** stremljenje k Resnici: “Hočem spoznati Njegove misli, ostalo so podrobnosti.” (“I want to know how God created this world. I’m not interested in this or that phenomenon, in the spectrum of this or that element. I want to know His thoughts, the rest are details.)”
** kvaliteten spanec in (popoldanski) počitek: ključne besede za iskanje “albert einstein afternoon napping”
 

*** več citatov z viri: http://en.wikiquote.org/wiki/Albert_Einstein
 
*** Kdor je bral Vivekanando ali kakšne podobne tekste, bo našel zelo podobne principe.
 

Alan Watts ~ Negotove družbe sovražijo outsiderje

ali ‘Mesto za puščavnika’ (A place for the hermit (‘Out of Your Mind’ – cd 10, track 12)) ali ‘Sistem sovraži outsiderja?’ (The System Hates an Outsider?’ (youtube: TheSpartacat)) ali ‘Negotove družbe in puščavniki’
 

alan-watts--negotove-druzbe-sovrazijo-outsiderje

Šah-mat:

Srednjeveška družba na zahodu je v nasprotju s hindujsko družbo, dovolila ljudem, da so izstopili iz igre. Globoko je spoštovala in spodbujala puščavnike, menihe, nune različnih discpilin. To je ta razlika med zahodom in Indijo, kjer se nisi mogel pridružiti bhramana kasti, duhovniški kasti, iz kakšne druge kaste. Medtem ko v evropskem kastnem sistemu, če ste postali duhovnih ali klerik, katerekoli vrste — klerik enostavno pomeni izobražena oseba — ste se lahko seznanili z vsemi drugimi kastami, enkrat ko ste bili v duhovniški. Tako da, to je bil čudoviti način, da se povzpnete po družbeni lestvici. Lahko ste od služabnika postali duhovnik in celo škof, ter se posvetovali s plemstvom. To je bil edini odprti način med sloji. In ker so bili izobraženi ljudje; preko izobrazbe in preko univerz, ki so jih financirali kleriki, se je naš kastni sistem začel lomiti, in dobili smo idejo o tem, da izberemo lastno usmeritev, ne le da sledimo temu, kar so počeli naši starši.

Tu bi rad opozoril še na nekaj drugega: o možnosti izstopa iz igre. Tega naša družba trenutno ne spodbuja. Na lastno pest, brez velikanskih težav, to ne morete postati. Najprej zaradi tega, ker ste ubogi potrošnik. Vidite, tu okoli imamo kar nekaj hermitov, tu je človek, ki gradi to barko (boat). in on je pravzaprav tisti, ki se ni pridružil, je slab potrošnik; in veliko živijo tu okoli. Večinoma to niso ljudje delovnega sloja, to so ljudje, ki so zapustili univerzo, ker so sprevideli, da je neumnost; takšne vrste ljudi, ki bi jih morda imenovali ‘beatniki’. Ampak vidite, mesto tega ne mara, kajti oni nimajo v lasti prave vrste avta, zaradi tega lokalni prodajalec avtomobilov slabše posluje; nimajo trate, zato jim nihče ne more prodati vrtnih kosilnic (lawn-mowers); zelo malo uporabljajo pomivalne stroje in podobne naprave, ne potrebujejo jih. Nosijo modre kavbojke in podobne reči, tako so se lokalne trgovine z oblačili počutijo slabo, ko gledajo te ljudi. Zelo enostavno živijo. Tega pa ne smete početi. Morate živeti na zapleten način. Morate imeti avto, s katerim se identificirate kot oseba z vrednostjo. Status in podobno.

Vidite, v naši družbi imamo velik problem. Čemu je ta problem? Vedno je precej nepomembna manjšina teh, ki se nočijo priključiti, ali ljudi, ki so zapustili igro. Ampak odkrili boste, da so NEGOTOVE družbe tiste, ki so najbolj netolerantne do tistih, ki se nočejo priključiti. Tako močno dvomijo o veljavnosti svojih pravil igre, da pravijo, “VSAKDO MORA IGRATI!” To je dvorezni meč. Ne morete reči osebi, “ti MORAŠ igrati.” Kajti kar pravite je: “Moraš nekaj narediti, kar bo sprejemljivo le, če to narediš prostovoljno.” Vidite? Torej, “vsakdo mora igrati” je pravilo v ZDA, in je pravilo v skorajda vsaki republikanski vladi; mislim, republikanske v stilu demokratičnosti [besedna igra: v ZDA imajo dve politični stranki, republikance in demokrate]. Ker so zelo negotovi. Kajti vsakdo je odgovoren; lahko poizkušate da niste, se temu izogniti, naj senatorji ali predsednik to uredi, ampak teoretično, vsakdo je odgovoren; to pa je strašljivo. Vidite, ko veste kaj je prav, je aristokracija, je duhovščina, in oni vedo kaj bi bilo potrebno storiti, navajeni so vladanja. Ampak sedaj je to v vaših rokah, in pravite: “Kaj bomo storili?” Jaz mislim na ta način, ti misliš na drug način, on misli še drugače, in tako smo vsi zmedeni. Zatorej, se moramo bolj in bolj podrediti. Individualizem, togi individualizem vedno vodi v konformizem, kajti ljudje se prestrašijo. Zato se kot čreda natlačijo skupaj; to povežemo z industrijsko družbo, množično proizvodnjo in podobno: vsi nosijo enaka oblačila, zdravo-razumna oblačila, ki niso preveč umazana, in postanemo bolj in bolj otopeli in dolgočasni (drabber) — z izjemo kalifornijske revolucije.

Razlog za to je, na nek način, da se je demokracija, kot smo jo preizkusili, začela na napačni nogi. Vidite, v svetih spisih, v krščanskih spisih piše, da smo vsi enakovredni v očeh Boga. To je mistični izraz. To pomeni, da so s stališča Boga vsi ljudje božanski, in igrajo svojo pravo funkcijo. In to je nekaj, kar je res na nekem nivoju zavesti. Ampak če stopimo korak navzdol in poizkušamo uporabiti mistični uvid v praktične reči vsakodnevnega življenja, kaj dobite? Dobite parodijo misticizma. Dobite idejo, ne da je vsakdo enak v Božjih očeh, ampak da so vsi ljudje enako podrejeni. Zaradi tega so vse birokracije nesramne, zaradi tega je policija nesramna, zaradi tega morate čakati v vrstah in podobno. Kajti vsakdo je pokvarjen, vsakdo je enako podrejen. To postane parodija demokracije. In pazite se takšne vrste družbe! Zelo hitro se spreobrne v fašizem, kajti zelo se boji ljudi, ki ji ne pripadajo.

Sedaj, svobodna in prosta družba, ljubi tuje ljudi. Pravzaprav je nekoliko slabo za integriteto outsider-ja, kajti postane sveti človek, vidite. In ljudje ga hvalijo, mu dajejo hrano, poskrbijo za tujca. Kajti vedo, da ta človek za njih nekaj počne in ima pogum, ki ga mi sami nimajo. Ta tujec, ki živi tam v gorah, je na najvišjem vrhu človeškega razvoja. Njegova zavest je eno z Božanskim. In super je imeti nekoga takšnega v bližini. Počutite se nekoliko boljše. On je prišel do spoznanja, ve o čem se gre, in potrebujemo določeno število takšnih ljudi. Četudi se ne pridružijo naši igri nam povedo: “Vidite, to kar počnete je le igra. V redu je, ne bom vas obsojal/grajal, vendar to je le igra. In mi zgoraj v gorah vas gledamo, vas ljubimo, imamo sočutje do vas, vendar oprostite, ne bomo se pridružili.” In to daje skupnosti veliko moč. Kajti pove vladajočemu, na zelo očiten način, da je nekaj več kot le vladanje. Zaradi tega so modri kralji v bližini imeli tako duhovnike kot tudi dvorne norčke. Dvorni norček je veliko bolj učinkovit kot duhovnik, kajti spomni kralja, da je navsezadnje vse le hec*. In veste, kako je v ‘Richard II.’ (Shakespeare), kjer pokličejo* dvornega norčka, ‘the antic’, kralj reče: “Within the hollow crown That rounds the mortal temples of a king Keeps Death his watch and there the antic sits, Scoffing his state and grinning at his pomp, Allowing him a little time To monarchize, be fear’d and kill with looks, and at last comes death. And with a pin Bores through his castle wall, and farewell king!” Vidite, duhovnik ali dvorni norček vedno opomni kraljevo osebje oz. vladajočega: “Umrli boste, smrtniki ste. Ne domišljaj si, da si Bog.. kot kralj; si le PREDSTAVNIK Boga. In obstajajo sile, področja (domain), ki so precej, precej preko vašega, in veliko, veliko višje.”

A za republikansko vlado je to zelo težko spoznati, saj je negotova. In zatorej, v našem sedanjem svetu, ne morete zapustiti nacionalnosti brez velikanskih težav. Ljudje, ki so poizkušali zapustiti nacionalnost, njih nenehno preusmerjajo iz enega konca na drugega. VI MORATE PRIPADATI TEJ STVARI! Ali kot je rekel Thoreau: “Ne glede na to, kako daleč greste v gozd, vam bodo ljudje sledili in vas prepričevali, da bi le pripadali njihovi obupani družbi sestavljeni iz čudnih ljudi.” (“How ever far into the forest you may go, men will pursue and compel you to belong to their desperate company of odd-fellows.”)

 

Sri Ramakrishna ~ Sedem (7) nivojev zavesti

iz ‘The Gospel of Sri Ramakrishna
http://www.ramakrishnavivekananda.info/gospel/volume_1/06_brahmo_devotees_i.htm:
(opomba: se oproščam (pravzaprav se ne, ampak ker že ni boljše besede oz. je ne najdem) da nisem prevedel — mogoče prevedem kdaj kasneje)

“The Vedas speak of seven planes where the mind dwells. When the mind is immersed in worldliness it dwells in the three lower planes — at the navel, the organ of generation, and the organ of evacuation. In that state the mind loses all its higher visions — it broods only on ‘woman and gold’. The fourth plane of the mind is at the heart. When the mind dwells there, one has the first glimpse of spiritual consciousness. One sees light all around. Such a man, perceiving the divine light, becomes speechless with wonder and says: ‘Ah! What is this? What is this?’ His mind does not go downward to the objects of the world.

“The fifth plane of the mind is at the throat. When the mind reaches this, the aspirant becomes free from all ignorance and illusion. He does not enioy talking or hearing about anything but God. If people talk about worldly things, he leaves the place at once.

“The sixth plane is at the forehead. When the mind reaches it, the aspirant sees the form of God day and night. But even then a little trace of ego remains. At the sight of that incomparable beauty of God’s form, one becomes intoxicated and rushes forth to touch and embrace it. But one doesn’t succeed. It is like the light inside a lantern. One feels as if one could touch the light, but one cannot on account of the pane of glass.

“In the top of the head is the seventh plane. When the mind rises there, one goes into samadhi. Then the Brahmajnani directly perceives Brahman. But in that state his body does not last many days. He remains unconscious of the outer world. If milk is poured into his mouth, it runs out. Dwelling on this plane of consciousness, he gives up his body in twenty-one days. That is the condition of the Brahmajnani. But yours is the path of devotion. That is a very good and easy path.

 

Povedano še malo drugače: Nadaljuj z branjem zapisa: ‘Sri Ramakrishna ~ Sedem (7) nivojev zavesti’

Elisabeth Haich: Spolnost in joga, Sedem (7) stopenj

‘Spolnost in joga’ (Aura, 2011), ‘Sexual Energy and Yoga’ (1982), ‘Seksualna energija i yoga’ (1998), ‘Sexuele Kraft und Yoga’ (izvirnik, 1982)

elisabeth_haich-spolnost_in_joga-aura_2011      elisabeth_haich-sexual_energy_and_yoga_(1982)

 

Sedem (7) stopenj skozi katere se (lahko) izraža spolna/seksualna energija (Povzetek, stran 218-220):

Skrivnostnost spolne sile je torej, da ni samo zmožna spočenjati novih rodov, temveč ima še drugačno, za človeka veliko pomembnejšo vlogo: postopno vodi njegovo zavest po veliki Jakobovi lestvi razvoja zavesti vse do Boga. Ob tem se spolna sila, ki je v bistvu ustvarjajoči princip – logos, sama preobrazi v svoje prvotno prastanje. To preobrazbo ustvarjajoče energije iz njene najnižje oblike, spolne moči, do njene najvišje oblike, duhovno božanske življenjske energije, lahko človek z isto spolno silo zavestno pospeši, kajti samo polna sila lahko človeku pomaga tako zelo povečati odpornost živčnih in možganskih središč, ki so še v latentnem stanju, da lahko brez škode prenašajo najvišje frekvence božanskega samozavedanja.

Najnižjo obliko ustvarjajoče sile, imenovano spolna moč, doživlja človek v sebi kot nezavedno, telesno spolno težnjo po izpraznitvi, na najvišji stopjji pa kot povsem duhovno stanje, kot božansko-univerzalno ljubezen in kot božansko vsezavest – kot jaz sem.

Od najnižje stopnje, na kateri je človek zgolj žival z razumom, pa do najvišje, božansko duhovne stopnje, vse do vsezavesti, preide človek na Jakobovi lestvi razvoja zavesti sedem stopenj. Te so [bolj podroben opis stopenj je v osmem (8.) poglavju, ‘Sedem stopenj Jakobove lestve’]:
** Prva stopnja: človek je še nezavedno bitje, ki ga usoda slepo premetava. Njegovo spolno življenje je podobno kot živalsko, zgolj nekritična sla po spraznitvi.
** Druga stopnja: prvo, drameče se porajanje zavesti, prvo prebujanje. V spolnem življenju človek že išče telesno ustreznega partnerja, torej je ta stopnja že povezana z izbiro partnerja.
** Tretja stopnja: Zavedanje v čustvih. Iskanje čustveno ustrezne zaposlitve, v spolnem življenju pa partnerja, ki bo usrtezal duševno, čustveno in telesno [“spiritually, emotionaly, but also physically” (eng), jaz bi tu rekel le “čustveno in telesno”]. Težnja in hrepenenje po enosti v družini.
** Četrta stopnja: Zavedanje na mentalni ravni, žeja po znanju, želja po študiju, po duhovnosti in opravljanju duhovnega poklica. V spolnem življenju iskanje inteligentnega in razumevajočega partnerja, ki bo vsestransko ustrezal, in nato poroka iz ljubezni.
** Peta stopnja: Prebujanje magično sugestivnih moči, temu ustrezna ustvarjalna dejavnost in preudaren, sugestiven vpliv na druge ljudi. Samoobvladovanje in obvladovanje usode. Iskanje utelešene dopolnitve iz nezavednega, hrepenenje po ljubezenskem partnerju, ki bi ustrezal duhovno, duševno in telesno [“intelectually, spiritually and physically” (eng); oz. še bolje bi (verjetno) bilo glede na te kvalifikacijo in stopnje “duhovno (5.st), intelektualno (4.st), čustveno (3.st) in telesno (2.st)”]. Neupoštevanje meščanskih predpisov in zakonitosti, a nasprotno, zelo moralni nazori ter zelo moralno življenje iz notranje nuje, po notranjih, božanskih zakonih vesti.
** Šesta stopnja: Univerzalna ljubezen, preroška, duhovniška poklicanost, povsem duhovno razodevanje človeka kot celote. Duhovna enost – mistična poroka z lastnim višjim Sebstvom, z vsem živim svetom.
** Sedma stopnja: Vsezavest, unio mystica – človekova zavest se združi z njegovim pravim bitjem – Jagnje in novi Jeruzalem postaneta eno. Zavedanje v bitju, v Bogu: “Jaz in oče sva eno.”

Človek v enem življenju ne more preiti vseh stopenj, od najnižje do najvišje. Človeški živci ne zmorejo prenesti velikanske razlike v napetosti med najnižjimi in najvišjimi stanji zavesti, čeprav so izredno prožni. Da bi prešel skozi nižje stopnje in si tako postopno okrepil odpornost živcev, potrebuje človek zelo veliko časa; pogosto se mora reinkarnirati. Toda od srednje stopnje, ko se je že prebudil in želi zavestno napredovati vse do najvišje stopnje, se je že sposoben razviti v enem življenju. Najvišjo stopnjo lahko pospešeno, v veliko krajšem času, kot bi mu to uspelo po naravni poti, doseže s spolno silo, ki prebiva v njegovem telesu. Ko jo preneha razdajati in jo hrani zase kot živo gorivo – da bi postopno spodbujal in aktiviral svoja živčna in možganska središča, ki so še latentna – zagospoduje nad duhovno-magičnimi močmi in doseže cilj svojega življenja – vsezavest v Bogu.

Do tega cilja mu po skrajšani poti pomagajo tisočletja stare ustrezne jogijske vaje [med drugim], ki jih dela zavestno, in nerazdana, kot notranje gorivo uporabljena spolna sila.

 

Od tod pomembnost celibata oz. vsaj bolj skrbnega ravnanja s spolno energijo, kot na primer pri tantri in taoistični praksi/filozofiji.

Glej tudi npr.:
** Seksualna energija i yoga (PDF, delni prevod, nekakšen povzetek), www.ivantic.net/Ostale_knjiige/Seksualna energija i joga.pdf
** Tajna seksualne energije, http://logos.mojblog.hr/p-tajna-seksualne-energije/207476.html
 

Rudolf Steiner: “nobenemu iskalcu ni krateno znanje, do katerega ima pravico”

Velja si zapomniti (iz začetka knjige ‘Kako doseči spoznanja višjih svetov?’ (Gnostica/Gnosis, 2000)):

Mnogi verjamejo, da je treba mojstre višjega vedenja iskati, če želimo od njih dobiti napotke. Obstajata dve možnosti. Prvič: tistemu, ki resnično stremi po višjem vedenju, ne bo žal truda. Nobena ovira ga ne bo ustavila [posledično], da bi poiskal posvečenca [bolj ali manj fizičnega], ki bi ga uvedel v višje skrivnosti sveta. Po drugi strani pa je lahko vsakomur jasno, da bo posvetitev vsekakor dosegel, če izhaja iz resnega prizadevanja po spoznanju. Za posvečene obstaja naravni zakon, ki poskrbi za to, da nobenemu iskalcu ni krateno znanje, do katerega ima pravico. Obstaja pa tudi zakon, ki pravi, da ne more do skrivnega vedenja nihče, če ni poklican. Posvečeni je toliko popolnejši, kolikor resneje upošteva oba zakona.

In tudi:

Če v sebi ne razvijemo globoko zakoreninjenega občutka, da obstaja nekaj višjega od nas samih [kar je problem arogantnih materialistov/ateistov], ne bomo mogli najti moči, da bi se razvili do neke višje stopnje. Posvečeni je pridobil moč, da je dvignil glavo do višin spoznanja, z usmeritvijo srca v najgloblje spoštovanje, v devocijo. Duhovne višine je mogoče doseči le, če stopimo skozi vrata ponižnosti. Resnično vedenje lahko dosežemo le, če se ga naučimo CENITI.

Vsako spoznanje, ki ga iščemo le, da bi si pridobili znanje, da bi v sebi nakopičili zaklade, vodi stran od te poti; vsako spoznanje pa, ki ga pridobimo z iskanjem zrelosti na poti oplemenitenja človeštva in svetovnega [ter osebnega/duhovnega] razvoja, nas popelje korak naprej. (..) Vsaka ideja, ki ne postane ideal, ubije v duši neko moč; vsaka ideja pa, ki postane ideal, ustvari življenjske moči. [1]

itd, itd,…

[1] Kopičenje znanja, brez da bi ga uporabili, brez da bi kaj (neposredno) koristilo, fizično ali duhovno/metafizično, je le izguba časa in energije. Zaradi tega univerze, univerzitetno znanje, na primer,.. le redko privede do kakšne konkretnejše transformacije življenja. … …

P.S. Podobno pravi npr. Vivekananda: Discipleship, ‘Kvalifikacije aspiranta in učitelja’, ‘Dve ptici‘.
 
 

Naš boj se bije proti:

GuidoReni-stMichael_Rome1636

10 Sicer pa zajemajte moč v Gospodu in njegovi mogočnosti. 11 Nadeníte si celotno božjo bojno opremo, da se boste mogli upirati zvijačam, ki jih bo pletel hudič. 12 Zakaj naš boj se ne bije proti krvi in mesu, ampak proti vladarstvom, proti oblastem, proti gospodovalcem tega mračnega sveta, proti zlohotnim duhovnim silam pod nebesnim oblokom. 13 Zato sezite po božji bojni opremi, tako da se boste mogli ob hudem dnevu upreti, vse premagati in v boju obstati. 14 Stojte torej prepasani okoli ledij z resnico, oblečeni v oklep pravice 15 in z nogami, obutimi v pripravljenost, da oznanjate evangelij miru. 16 Predvsem pa vzemite ščit vere; z njim boste mogli pogasiti vse ognjene puščice hudobnega duha. 17 Vzemite tudi čelado zveličanja in meč duha, kar je božja beseda. 18 Ob vsaki priložnosti molíte v duhu z vsakršnimi molitvami in prošnjami. V ta namen čujte z vso vztrajnostjo in molíte za vse svete.
~ sv. Pavel, pismo Efežanom 6,10-18

Niti ne toliko proti “krvi in mesu”, ne toliko proti konkretnim ljudem in osebam (čeprav se je z njimi pogosto potrebno spoprijeti/boriti), ampak predvsem proti zlohotni miselnosti, proti temeljni pokvarjenosti, proti egoizmu, kratkoglednosti, nevednosti, aroganci, hinavščini, manipulativnosti,.. Proti “silam”, ki takšen način delovanja podpirajo in podpihujejo.
 

Verjetno so v Matrix-u (1999) s tem mislili podobno:
Matrix is a system‘ (youtube video youtube.com/watch?v=6h5o7-BLsLs)

Neo, matrica je sistem. Ta SISTEM je naš sovražnik. Ampak ko si znotraj, ko pogledaš naokoli, kaj vidiš? Poslovneže, učitelje, odvetnike, tesarje,.. prav te ume ljudi, katere skušamo osvoboditi. Ampak dokler tega ne storimo, so ti ljudje še vedno del tega sistema in zaradi tega so naši sovražniki. Moraš razumeti, da večina teh ljudi ni pripravljena, da jih odklopimo. In mnogi so tako inertni/leni/okorni, tako brezupno so odvisni od sistema, da se bodo borili, da bi ga zaščitili.

 

Angelica Zambrano ~ Pekel in nebesa

Nekako tkole to gre:
 

Angelica Zambrano – 23 hours Dead, Hell and Heaven Testimony
 

Za bruhat III – Oposames ali ‘Tag der Arbeit’ (1934)

(na hitro objavljam tole zgovorno slikco; nisem kaj dosti raziskal) (danes objavil ‘crow‘)

“Oposames” bi rekel David Icke. “Opo” kot opozicija, “same” kot enaki; v prevodu torej opozicija ‘enakih’ oz. ‘navidezna opozicija’.

tag_der_arbeit_1934
 

The Dark Crystal (1982) ~ Konec sveta.. ali začetek

Ena fletna risanka o “koncu sveta” iz leta 1982. Naj bo tokrat le en citat:
 
"Velika poravnava je konec sveta!.. ali začetek. Konec, začetek; eno in isto.  Velika sprememba. Včasih dobra, včasih slaba." ~ Aughra, The Dark Crystal (1982)
 
“Velika poravnava je konec sveta!.. ali začetek.
Konec, začetek; eno in isto.
Velika sprememba. Včasih dobra, včasih slaba.”
~ Aughra, The Dark Crystal (1982)
 

(maj, 2013) P.S. No, pa še tale pogovor je fleten:

Jen: Iščem Aughro.
Augrha: Kdo te je poslal?
Jen: Moj učitelj, najmodrejši od Mistikov.
Aughra: Kje pa je? Je kje v bližini?
Jen: Umrl je.
Aughra: Torej je lahko kjerkoli. (Could be anywhere, then.)

 

Starejši NWO filmi

Starejši globalistični oz. NWO (New World Order) filmi. Izredno primerni za današnji čas. Presenečajo me te stare letnice – 1930 in 1936. — Ne smemo pa tudi pozabiti, da je Huxley napisal ‘Krasni novi svet’ (Brave New World) že leta 1931; George Orwell svoji ‘1984’ in ‘Živalska farma’ malo kasneje, leta 1949 in 1945. (V tem času je nastal tudi Hobit, 1937, mogoče kot protiutež tem težnjam.) Gre seveda za precej dodelane konkretizacije določene miselnosti, ki (verjetno) obstaja vse od časa prvih velikih osvajalcev: zavladati celotnemu svetu. — Je pa to težko storiti, če so ljudje svobodni, zato jih je potrebno zasužnjiti; miselnost izražena v zgoraj omenjenih knjigah (Hobit izvzet) in npr v Fahrenheit (1966).

Torej, filmi vredni ogleda:

* Metropolis (1930); nemi film. Izmučeni delavci čakajo na posrednika, nekoga, ki bo razumel tako njih kot tudi vladajoče ljudi. Mirno in potrpežljivo čakajo, prerokinja pravi, da je čas zelo blizu. A tik pred zdajci se pojavi lažna prerokinja, in delavce nagovori k nasilnemu uporu, razbijanju in uničevanju.
 

* Things to Come (1936!!! torej 3 leta pred drugo svetovno vojno); o tridesetletni vojni; opustošenju, boleznim in lokalnim šerifom, ki so sledili; ter o plemenitih globalistih imenovanih “Wings Over the World” (Krila, ki prežemajo svet), ki so se zavzemali za konec vojskovanja, konec lokalnim/državnim oblastnikom, in skušali vse združiti pod eno streho.
 

* Fahrenheit 451 (1966); požarov ni več, gasilci ne gasijo ognja, ampak zažigajo knjige! Prepovedano je branje knjig, ker branje knjig človeka naredi anti-socialnega. Prikaz totalitarnega režima in banalnosti človeških odnosov.
 

* The Man Who Would Be King (1975; John Huston); dva zelo sposobna in malo prismojena prostozidarja (tedaj mlada igralca, verjetno tudi dejansko prostozidarja (oz še kaj višje), s kasnejšim velikim vplivom v filmski industriji: Sean Connery in Michael Caine. Igra še en znani igralec, Christopher Plummer) se odločita, da bi rada postala kralja, da se postavita Britanski kraljici po robu, zato se odpravita v Kafiristan (dobesedno naj bi ime pomenilo ‘dežela poganov/nevernikov/infidel-ov). To je pokrajna/dežela, ki je od vseh pozabljena in precej nedostopna, zato idealen prostor za takšen projekt. S seboj prineseta nekaj pušk, pomagata lokalnemu plemenu, in po spletu sreče vsa plemena združita pod eno zastavo; enega od prostozidarjev, Daniel Dravot-a (Sean Connery), v prvem boju puščica zadane v srce, vendar ga ne ubije, ker je ravno zadela njegov osebek, zato ga domačini smatrajo za boga. Izkaže se, da so v tej deželi prostozidarji že bili, Aleksandar Veliki ali kot ga domačini kličejo, “Sikander”, in ta je obljubil ponovno vrnitev. Torej, ta dva prostozidarja naj bi to bila. … Film poln prostozidarskih simbolov in ideologije.
 

* ‘Queimada’ oz. ‘Burn!’ oz. ‘Otok v plamenih’ (1969, Gillo Pontecorvo (Italija)); ta je bolj anti-NWO, saj prikazuje grotesknost sodobne civilizacije in z njo povezanega zasužnjevanja dežel “tretjega sveta”. (Pred časom bil na HRT.) Zgodba se odvija na nekem otoku, kamor so naselili afričane za suženjsko delo na plantažah sladkorja.
— Na začetku filma britanec William Walker, “agent provocateur” (to je “agent policije ali kakšne druge entitete, ki deluje podtalno, njegova naloga pa je, da nasprotno stran prepriča, da stori ilegalno dejanje”!!!; v današnjem času bi lahko temu rekli tudi “economic hit man”) prepriča upornike, da naj se borijo proti okupaciji s strani Protugalcev in za svobodno državo, jim priskrbi tudi orožje ter za boljšo voljo in da lažje pozabijo na skrbi, alkohol. — Na koncu filma, pa ta isti agent vodi vojaško akcijo proti tem upornikom, ker se kot “svobodna” država niso poklonili sedaj britansko naklonjeni imperialni/industrialni volji. (Srbija & Miloševič (?), Egipt & Mubarak (?), itd, itd… glej še: Profesionalni revolucionarji).
— Na drugi strani pa W.W. industrialcem razloži, zakaj je v njihovem interesu, da ta otok, postane samostojna država. Namreč, s sužnjem je veliko dela (tako kot z lastno ženo); zanj si odgovoren, potrebno mu je zagotoviti streho nad glavo, hrano, oblačila, itd.. Medtem ko si “svoboden” človek vse to sam priskrbi, plačaš mu njegove le usluge (tako kot prostitutki), in ko je posel opravljen, imaš mir pred njim.
— glavni upornik, José Dolores, se ne da, dojev je bistvo tega podtalnega delovanja, in se ne pusti ponovno pretentati. Da ga ujamejo, morajo imperialisti zažgati celoten otok (zato takšen alternativni naslov). In tudi ko ga ujamejo, ne nasede njihovim ukanam: namreč, agent W.W. ga skuša prepričati, da bi pobegnil in si izboril svobodo, a to le z namenom, da bi umrl kot strahopetec, in ne kot heroj.

“Če ti kdo nekdo drug zagotovi svobodo, to ni svoboda. Svoboda je nekaj, kar si moraš ti, ti sam, izboriti.”

“Če ti kdo nekdo drug zagotovi svobodo, to ni svoboda.
Svoboda je nekaj, kar si moraš ti, ti sam, izboriti.”
~ José Dolores

Na koncu, svojemu sodržavljanu, ki je deluje v vojski na strani imperija, José pravi (01:40:35):

José Dolores: “Ampak, kljub temu, prej ali slej me bodo ubili.”
vojak: “Mogoče ne, general. Mogoče vas bodo pustili živeti.”
José: “Če me pustijo živeti, to pomeni, da njim ustreza. In če to njim ustreza, potem meni ustreza, da umrem.”
vojak: “Zakaj?”
José: “Zato ker lovec pusti sokola živeti le takrat, ko potrebuje vabo, ali če hoče, da zanj lovi. Sokol je sicer živ, vendar je v kletki.”
vojak: “Ampak, čez nekaj časa, vas bodo mogoče spustili.”
José: “Ne, mali vojak. Stvari ne potekajo tako, prijatelj. Če ti nekdo drug zagotovi svobodo, to ni svoboda. Svoboda je nekaj, kar si moraš ti, ti sam, izboriti. (“If a man gives you freedom, it is not freedom. Freedom is something you, you alone, must take.”) Ali razumeš?”
vojak: (odkima)
José: “No, nekega dne boš, saj tvoje razmišljanje poteka v pravi smeri.”

in tudi:
(01:49:44) “Civilizacija pripada belemu človeku. A kakšna civilizacija in kako dolgo.” — se ne bi mogel bolj strinjati!

 

Alan Watts ~ Time (as social institution)


Alan Watts – Time (as social institution)